სასწავლო თემის ავტორი
| ||
სახელი და გვარი
|
ინგა დოლბაია
| |
რაიონი
|
ცაგერი
| |
სკოლა
|
ცაგერის საჯარო სკოლა
| |
ქალაქი
| ||
თემის მონახაზი
| ||
თემის დასახელება
| ||
ბიზნესი და მათემატიკა.
| ||
თემის შინაარსი
| ||
დამწყები ბიზმესმენმა უნდა დაითავალოს შემოსავალი, ხარჯი, მოგება და შეარჩიოს მომსახურე პერსონალისათვის ხელფასის გადახდის ფორმა.
| ||
საგანი
| ||
მათემატიკა
| ||
დონე/კლასი
| ||
მესამე საფეხური მეათე კლასი
| ||
განხორციელების დროის ჩარჩო
| ||
ორი კვირა
| ||
თემის საფუძვლები
| ||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
| ||
| ||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
| ||
| ||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
| ||
ზოგადი კითხვა
|
| |
თემატური კითხვები
|
| |
შინაარსობრივი კითხვები
|
| |
შეფასების გეგმა
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის დაწყებამდე კლასში გამოვიყენებ შეფასების ინსტრუმენტებს დისკუსია, ურთიერთშეფასების სქემას და ,,ვ-მ-ვ“, რომლოითაც შევაფასებ მოსწვლეთა წინარე ცოდნას . 21- ე საუკუნის უნარ- ჩვევებს.
პროექტზე მუშაობისას მოსწავლეები გააკეთაბენ ჩანაწერებს. უპასუხებენ თამატურ და შინაარსობრივ კითხვებს. აწარმოებენ კვლევისა და პრეზენტაციის ჩეკლისტებს. ეს დაეხმარებათ სწავლის პროცესის გაანალიზებაში, თვითმონიტორინგში, თანამშრომლობით სწავლებაში. მასწავლებელს დაეხმარება ფასილიტაციისათვის. პროგრესის მონიტორინგში.
პროექტის დასრულების შემდეგ გამოვიყენებ საგაზეთო რუბრიკას, სქემას ,,ვ-მ-ვ“ , პრეზენტაციას . ეს მოსწავლეებს დაეხმარება მასალის ათვისებისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების ხარისხის შემოწმებაში. სასწავლო გეგმის სტანდარტთან შესაბამისობის დადგენაში.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა საკითხები
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო უნარ-ჩვევები
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ინტერნეტ- რესურსების მოძიების უნარი. ჯგუფური მუშაობისა და პრეზენტაციის გაკეთების უნარ-ჩვევები.
ვორდის პროგრამაში მუშაობის,პუბლიკაციის შექმნის საბაზისო ცოდნა.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო პროცედურები
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
გაკვეთილზე ვურიგებ ჩემს მიერ შედგენილ ტესტებს და შეფასების სქემებს ვ.მ.ვ. რომელიც მეხმარება X3, X5, X7 ინდიკატორით გათვალისწინებული ცოდნის შემოწმებაში. შეფასების სქემით ვახდენ პროექტისგანხორციელებისათვის საჭირო წინარე ცოდნისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების შეფასებას.
სოციალურ ქსელზე ბავშვები ღებულობენ შეტყობინებებს სადაც ვთხოვ ინტერნეტის დახმარებითმოიპოვონ ინფორმაცია შემდეგ საკითხებზე:
სამუშაო დრო ერთი კვირა. სამუშაოს დასრულების შემდეგ გაკვეთილზე ვსვამ კითხვებს 1) რატომ მინდა ვიყო წარმატებული ბიზნესმენი. 2)მივიღებდი თუ არა ტენდერში მონწილეობას? 3) მოვიგე ტენდერი. პირველ რიგში რას დავითვლიდი? 4)რის მიხედვით დავაჯგუფებდი ჩემს მიერ მოპოვებულ ინფორმაციას? ვმართავთ დისკუსიას. ვიყენებ მოსწავლეების მიერ მოპოვებულ ინფორმაციას. . ვთავაზობ დამწყებ ბზნესმენებსშეადგინონ ფორმულები და დათვალონ რა შემოსავალთან და ხარჯებთან არის დაკავშირებული მათ მიერწამოწყებული საქმიანობა. კერძოდ ტენდერში მოგებული „სასკოლო მერხების წარმოება. "კლასს ვყოფ ოთხჯგუფად შემდეგი პრინციპით. სახელებს ვალაგებ ანბანის მიხედვით და ვახდენ მოსწავლეების დაჯგუფებასსახელების მიხედვით. ჯგუფებს ვაძლევ შემდეგ დავალებებს. ვირჩევთ ხელფასის გადახდის ორ ფორმას:ფიქსირებულს და ანაზღაურება გამომუშავების მიხედვით. პირველი და მესამე ჯგუფები გააკეთებენხართაღრიცხვას ფიქსირებული ხელფასის შემთხვევაში, მეორე და მეოთხე ჯგუფი კი როცა შრომისანაზღაურება ხდება გამომუშავებით.
მუშაობის პროცესში ჯგუფები აკეთებენ შუალედურ ჩანაწერებს . ელექტრონული ფოსტით მიგზავნიან შესრულებული სამუშოების ჩეკლისტს. ეს მე მეხმარება ფასილიტაციისათვის. ჯგუფებს ვეხმარები სამუშოსსწორედ წარმართვაში. პროექტზე მუშაობა გრძელდება ორი კვირის განმავლობაში.სამუშაოს დასრულების შემდეგ გაკვეთილზე თითოეული ჯგუფი აკეთებს საკუთარი ნაშრომის პრეზენტაციას.შემდეგ იმართება დისკუსია. ხდება ჯგუფების მიერ მიღბული შედეგების ანალიზი , შეფასება იმისა თუ სახელფასო გადახდისროდის რომელი ფორმაა უმჯობესი, მოვახდენთ გადახდის ამ ორი ფორმის სინთეზს და თვალსაჩინოებისთვისავაგებთ გრაფიკს. ეს პროექტი ეხმარება ბავშვებს კომუნიკაციის, ჯგუფური მუშაობის, 21-ე საუკუნის უნერ-ჩვევების, ბლუმის ტაქსონომიის მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებში.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
დიფერენცირებული სწავლება
| ||
სპეციალური საჭიროებები
|
სპეციალური საჭიროებების მოსწავლეებს მიეცემათ დამატებითი დრო სწავლისთვის, მოდიფიცირებული სასწავლო ამოცანები, მოდიფიცირებული დავალებები, დავალებების კალენდარი, ადაპტირებული ტექნოლოგიები, სპეციალისტების დახმარება. ფერად ილუსტრაციებს. სათამაშო ლოტო. შეფასების კომპონენტები იქნება მოდიფიცირებული სადაც მოსწავლემ უნდა წარმოაჩინოს თავისი ცოდნა (ზეპირი გამოკითხვა, ილუსტრაციის შესრულება)
| |
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)
|
არაქართულენოვანი მოსწავლეებისათვის გამოვიყენებ ისეთ მასალას სადაც იქნება გრაფიკული გამოსახულებები, ილუსტრირებული ტექსტები, ორენოვანი ლექსიკონები, თარგმანის პროგრამები. შეფასების ფორმატში გამოყენებული იქნება- მშობლიური ენა და ქართული ენა .
| |
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეებს დავავალებ იმუშაონ შედარებით რთულ ამოცანებზე. შეუთავსებ ჯგუფის ლიდერობას, დავავალებ პროექტის მონიტორინგს.
| |
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიურიუზრუნველყოფა)
| ||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი (ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
| ||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
შეგიძლიათ იხილოთ ბიბლიოგრაფიის ჩანართში
|
ინტერნეტრესურსები
|
იხილეთ საავტორო უფლებების ჩანართში
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий